Overslaan en naar de inhoud gaan

Veelgestelde vragen

  • Wat als ik word opgenomen in het ziekenhuis?

    Het is belangrijk om ons op de hoogte te brengen van een ziekenhuisopname. Zo weten wij dat we niet hoeven langs te komen bij jou thuis.

    Je kan ons op verschillende manieren verwittigen:

    • Geef je afwezigheid door aan één van je vertrouwde zorgverleners op het gekende telefoonnummer. Wij brengen ook de andere Waarmakers op de hoogte. 
    • Contacteer ons op het nummer 09 292 83 59 of via info@hechtezorg.be

     

  • Hoe kan ik zorg annuleren?

    Het is belangrijk om ons op de hoogte te brengen van een annulatie. Zo weten wij dat we niet hoeven langs te komen bij jou thuis.

    Je kan ons op verschillende manieren verwittigen:

    • Geef je afwezigheid door aan één van je vertrouwde zorgverleners op het gekende telefoonnummer. Wij brengen ook de andere Waarmakers op de hoogte. 
    • Contacteer ons op het nummer 09 292 83 59 of via info@hechtezorg.be

    Let op!

    Voor heel wat van onze diensten moet je een hulpbeurt ten laatste de dag op voorhand annuleren, en dit uiterlijk tegen 15.00 uur. Als dit niet gebeurt, kunnen deze hulpbeurten aangerekend worden.

  • Ik wil graag de zorgverlening stopzetten

    Fijn om te weten dat je geen zorgverlening meer nodig hebt. Het tijdelijk of definitief stopzetten van de zorg kan je rechtstreeks doorgeven aan je zorgverlener. Je kan ons ook telefonisch op de hoogte brengen via 09 292 83 59 of via info@hechtezorg.be

  • Ik word opgenomen in een woonzorgcentrum

    Breng ons zeker op de hoogte als je van plan bent om te verhuizen naar een woonzorgcentrum. Zo weten wij dat we niet meer hoeven langs te komen bij jou thuis. Je kan dit rechtstreeks doorgeven aan je zorgverlener. Je kan ons ook telefonisch op de hoogte brengen via 09 292 83 59 of via info@hechtezorg.be